V úterý 4.9.2018 byla v Mratíně otevřena nová pobočka Pošty Partner. Bude poskytovat v plném rozsahu stejné poštovní služby jako poskytuje Česká pošta, s.p.
Provozní doba Pošty Partner v Mratíně od 4.9.2018 je:
Pondělí 11 – 19
Úterý 8 – 16
Středa 11 – 19
Čtvrtek 8 – 16
Pátek 8 – 13
Provozovatel: paní Jana Havrdová
IČ: 68841159
Telefon: 608 269 603
web: www.postamratin.cz
E-mail: info@postamratin.cz
Adresa: Kostelecká 131, 250 63 Mratín
Ještě jedna informace by tady měla zaznít. Paní Havrdová provozuje pobočku na základě franšízy. Je zodpovědná za přepážku na pobočce, v žádném případě nemá nic společného s doručovateli pošty nebo balíků. K poště a balíkům se dostává teprve v případě,
že doručovatel Vás nezastihne doma a předmět dodávky pak přenechá na Poště Partner. Podnikatelskou aktivitou z důvodu udržení Pošty Partner je prodej papírenského a jiného zboží. Případné stížnosti na doručování je potřeba směřovat na Depo 703 v Horních Počernicích. Problémy s doručováním pošty je nutné řešit tam, kontakty jsou na internetu. (Depo 703, Do Čertous 2717/5, Horní Počernice, Praha, tel. 603 488 683).
Co je to frančíza?
Jedná se o snadnou alternativu běžného podnikání. V podstatě jde o určitý typ odbytového systému, díky němuž můžete podnikat a uvádět na trh služby, zboží či technologie. K franchizingu jsou zapotřebí nejméně dva nezávislí podnikatelé. Prvním z nich je tzv. franchisor (Česká pošta), který plní funkci poskytovatele.
Druhým je tzv. franchisant (paní Havrdová), který je naopak příjemce, přičemž právě příjemců může být více. Každý příjemce je povinen na základě smlouvy provozovat obchodní činnost jménem franchisora a na základě či v souladu s jeho pravidly a
koncepcí. Příjemci za provozování frančízy náleží úplata.
Co je předmětem frančízy?
Jednou z nesporných výhod frančízy je její celkový koncept či myšlenka. Jedná se totiž v podstatě o podnikání na klíč, kdy podnikáte v oblasti a byznyse, který už se jedné firmě podařil úspěšně vybudovat a vést. Vy tak nemusíte nic vymýšlet, ale
stačí vám v podstatě na základě smlouvy a za malou finanční odměnu tuto činnost „kopírovat“. Předmětem frančízy totiž není pouze podnikatelský nápad, ale také obchodní a technické náležitosti, know-how či ochranná známka. Frančízou pak může
být v podstatě jakýkoli byznys. V našem případě to je oblast poštovních služeb.
Článek byl převzat z časopisu MratíNoviny.